Saturday, January 2, 2010

Cuti yang paling best dalam hidup aku !

Huh . Cuti yang best ni dah habis sampai sini je . Ini last aku update blog ni untuk kau orang baca . Cuti ni memang best . Family , Besties banyak support aku . Korang memang best . Sisha time , Cc time , hang out time , HAHA . Cool beb ! Tapi hati aku ni berat je nak tinggalkan orang yang aku sayang . Especially my twins . Sayang gila kau ! Syakir , Bad , Retot banyak laie lah ! Best gila . Halal makan minum aku weh . Wish me luck bila aku dah sampai ITQAN nanti . Supaya Dapat hadapi hidup dekat ITQAN dengan tenang hati . Tak sanggup nak tinggal kan korang . Kay , kau dah jadi saksi apa yang aku sumpah hari tu . Retot pun sama jugak . Tak lupa jugak dekat Adel and Stella ! ( waiter dekat BTY ! ) . Sayang boobs korang ! HAHA . Aku nak guna azam 2010 ni untuk form four ni . Nak tinggal kan orang tersayang lak tu . Huuuuh , tak boleh bhai ! HAHA . Weh Bad , aku wish kau GOOD luck usha Nurul yeah ! HAHA

Apasal la ayat aku jiwag lak nih . Geli sial ! HAHA

0 comments: